Melody Of Love
LandLord

 photo a5347fe9-f775-442d-89ce-2b2b1590f9f0_zps8dd6ba5f.jpg
Hello and Welcome to my place. I'm Nur Jannah binti Esa and as owner of this blog.Soon gonna be 19 on 7 December.Degree of TOURISM at UITM Melaka. Rarely update cz busy with studying. For your information, i'll use English and Malay language on my blog. Do follow mine and i'll follow yours back.Thankyou Guyss :D



FingersFootsPrints



Credits
Skin by Suhaila Roslan
Edited by Atiqah Jumaat
Best Viewed by Mr. Google
Sem 2
March 25, 2014 | 17:27 | 0 gossip
Rasa berhabuk gila dengan blog ni maklumlah lama tak update. Sekarang dah masuk sem 2 aku belajar di UiTM Bandaraya Melaka. Rasa penat dengan jadual kelas yang terlalu padat. Banyak benda nak di settlekan. Banyak benda kena uruskan sendiri.Maklumlah dah sem 2 kan. Dulu sem 1 boleh dimaafkan tapi sekarang dah sem 2 semua kena uruskan sendiri.

Kawan??
Alhamdulillah kawan so far so good. Dah macam kfc punya trademark so far so good tu. HAHAH
Aku bersyukur sebab dikurniakan kawan yang baik macam mereka ni.

Mereka lah sahabat,mereka lah teman. Mereka ada disaat aku susah dan senang. Aku sayang mereka. Dari kiri Dbah,aku,yani dan syera.Perangai kami gila gila. Selain mereka aku ada mereka satu kelas yang aku dah anggap macam keluarga aku sendiri.


Dimana ada aku,mesti ada mereka ni. Aku sayang mereka seperti aku sayang family aku. Alhamdulillah mereka semua baik baik. Mereka ada disaat aku perlukan mereka.
Gambar atas: Afiq,zizie dan syera.
Gambar bawah: Dbah,zizie dan aidil.
Mereka selalu lepak dengan kami. Dimana kami pergi mesti ada mereka.

Semoga persahabatan kami kekal ke Jannah.Aminnnn!!!



Old